Bisse Startet 19.Oktober.2015 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2015 (redigert) Har en Garmin 2110 kartplotter fra 2008. Trenger kartbrikke som dekket sør-øst Norge, Svenskekyste og Danmark nord (Skagen). Har ringt rundt i dag, og den brikken er utdatert og lages ikke lenger. Noen som vet hvor man kan få tak på dette?. Har tre brikker som jeg ikke trenger: Trondheim-Ålesund, Nordfjord-Bømlo og Lista-Sognefjorden. Kan godt bytte. Slik ser de ut: Redigert 19.Oktober.2015 av Bisse (see edit history) Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
ravddo Svart 19.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2015 Jeg har den store brikken som går øst for Kristiansand og langt ned i Danmark. Jeg valgte denne da jeg kjøpte selv om jeg bor øst for krs. Nå er plotter i fiskesjekta og jeg har fått kjøpt en brukt lokalt. Jeg kan godt kvitte meg med denne. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.