tussi Startet 19.Oktober.2015 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2015 Hei, vurderer å kjøpe båt str 22-24 fot type WA. Skal brukes til dorging på våren og sommeren, familieturer på sommeren, hummerfiske på høsten. Vurderer flere typer, men gjenganger er innenbords diesel eller utenbords bensin. Er forholdsvis nevenyttig, gjør mye service selv. Pris er maks 250 000. Er det noen her inne som har synspunkter på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 19.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2015 Ha vert på utkikk etter tilsvarende båt som du beskriver en tid. Men fant ingen WA båter i den størrelsen som var brukende det ble rett og slett for små slik at deksplassen forsvant og in og ut av styrehus ble håpløs åling. Ente opp med en 28 foter som var den minste jeg fant som kan fungere. Skulle jeg hat båt i den størrelsen du nevner og til det bruket du beskriver hadde jeg heller sett på en Arvor eller lignende båt med innenbords diesel som en enkelt kan hente varme til rorhuset fra. Sitér dette innlegget Link to post
tussi Svart 20.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2015 Har frem til nå brukt en skjærgårdsjeep, men ønsker mer plass samt mulighet til overnatting når bare samboer og jeg er på tur. Karnic er jo fine båter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.