snekko880 Startet 20.Oktober.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2015 Kom over denne ved en tilfeldighet.. likte teksten :-) https://www.youtube.com/watch?v=mQPjKSVe1tQ&feature=player_detailpage Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Og da kan jo penger kjøpe Lykke Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Tempest Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 I ain’t rich, but I damn sure wanna beWorking like a dog all day, ain’t working for me - den traff den der Money can’t buy everythingWell, maybe so,But it could buy me a boat Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
nomen Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Det jeg pleier å si til de som påstår at man ikke kan kjøpe seg lykke, er at da bruker du pengene feil.☺ Bruker du pengene på å kjøpe mange "ting" blir du nok ikke mer lykkelig, men bruker du de på å "kjøpe" deg fritid, og på å hjelpe andre, da kommer også lykken. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Runabout Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 (redigert) Kid Rock - All Summer Long er også en passende båtlåt siden har kjører en nydelig Grand Craft Grand Sport i videoen og den omhandler livet på Lake Michigan. Beste sommerlåten min i hverfall Redigert 21.Oktober.2015 av Runabout (see edit history) Sitér dette innlegget _____/| _________//// \_______________| ~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Link to post
Runabout Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 (redigert) Andre Båtlåt Favoritter Jimmy Buffett - Boats to build Allan jackson - Drive Craig Morgan - redneck yacht club Lyle Lovett - if i had a boat Redigert 21.Oktober.2015 av Runabout (see edit history) Sitér dette innlegget _____/| _________//// \_______________| ~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Link to post
Guest Avmønstret# Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 (redigert) Spjæra buksa sist jeg skræva ombord i båten. Da spilte jeg denne etterpå: Redigert 21.Oktober.2015 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ReodorF Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Det kan umulig være noen som slår Rod Stewart - Sailing Sitér dette innlegget Link to post
Trulte37 Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Så har man jo selvfølgelig Billy Joel sin "The Downeaster Alexa" Mer yrkesfiskerelatert og ikke så mye idyll, men fin låt. https://www.youtube.com/watch?v=LVlDSzbrH5M Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
Lazyjack Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 (redigert) Feilpostet Redigert 21.Oktober.2015 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tidi Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Sitér dette innlegget Link to post
kleppe9 Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Styx: Boat on the river Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Guest Avmønstret# Svart 22.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2015 Feilpostet Neh. Punk er ofte musikken for meg, med båt og gjerne også i båten. ;-) I anledningen nyspjæra bukser og litt irritasjon over det passet den helt perfekt. :-). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.