Luffe82 Startet 21.Oktober.2015 Del på Facebook Startet 21.Oktober.2015 Jeg måtte bytte til "lite sigarettenner" på den gamme ICE ruteren. For å få den til å passe i 12V pluggen. Skulle gjøre dette men den nye også. Men ser på den nye 12V pluggen at den er merket med Output: DC5.0V 2.0A. Det vil vel si at bytter jeg stikkontakten med denne, så går noe galt? http://www.bestmarin.no/Produkter/Elektrisk-utstyr/Brytere-og-kontakter/Kontakter/St%C3%B8psel-liten-209722-p0001426088 Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 21.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2015 Da går det nok galt ! Jeg trodde den gamle var 9 Volt og burde ha gått galt den også men det er muligens forskjeller på routerne.. Sitér dette innlegget Link to post
Luffe82 Svart 21.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Oktober.2015 Mulig det finnes flere modeller. Ikke aner jeg. Men den gammle jeg har, med 4 andenner heter CDMA 1xEV-DO Rev A har 12V 2A inn. Men den nye har som sagt 5V. Av diverse merksnodige grunner er det ikke et alternativ å sette ny stikkontakt i veggen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.