sebba2 Svart 7.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2015 Ok, tusen takk skal du ha, Miki-222! Har et forslag til deg og miki: Dersom gearhendelen er treg finnes det en smørenippel under spaken. Dersom det ikke funker må du fylle mer olje i undervannshuset. Ingen som vet hvor jeg finner ny gearhendel? Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
sebba2 Svart 8.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2015 Ingen som vet hvor jeg skaffer girhendel? Trenger motoren ute på sjøen! Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Skrotnisse Svart 9.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2015 Selger ikke merkeforhandleren ny girhendel da ? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 9.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2015 Men er man så uheldig å "ødelegge" ved boring, er løsningen å bore opp til så stor dimensjon som blokka tillater, og så krympe inn en aluminiumsbolt, planslipe denne, så bore og gjenge opp på nytt. Krever adgang til en dreiebenk for å få laget en bolt i akkurat rett dimensjon. .. eller sette inn "løsgjenger" eller gjengeinnsatser, f.eks helicoil eller Timesert Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Mons Olav Svart 9.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2015 (redigert) Ja ,denne motoren er samme som Yamaha's 4 hester.Ville prøvd som Skrotnisse sier. Redigert 9.Desember.2015 av Miki-222 (see edit history) Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
sebba2 Svart 10.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2015 Ok, skal høre med dem. Bare har en følelse på at en (billig lagt) støpedel fra japan/kina kommer til å koste meg 1000kr,- Og ville se om noen smarte folk hadde bedre pris. Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
index Svart 10.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2015 Følelser fikser ingenting på båtmotorer. Sjekk prisen hos forhandler først og fremst, så ser du om det er noen vits å bruke tid på å lete etter den andre steder. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hakkannen Svart 10.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2015 Hvis girspaken er den samme som for Yamaha 4hk er det kanskje mulig at denne eller denne kan passe? Ikke så galen pris, Ebay har det meste Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 10.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2015 Yamaha er blitt mye billigere på orginaldeler i det siste. F.eks. koster en kontrollboks 703 sist jeg sjekket kr. 1479,- mens det annonseres brukte til kr. 2000,- på Finn. Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 10.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2015 (redigert) Wow, takk for info, Skrotnisse og Hakkanannen! Skal se litt på dette seinere, må jobbe med den andre båten jeg har (på oppussingstråd).. Er selvfølgelig åpen for tips enda! Redigert 10.Desember.2015 av sebba2 (see edit history) Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
sebba2 Svart 20.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2015 (redigert) Hei, igjen! I går kveld fikk jeg meg en stor overasskelse da jeg åpnet opp vannpumpa på motoren, siden den fremdeles kjølte litt dårlig. Det lå GUMMI fra gamle impellere rett ved avløpet, der som slangen koples opp til selve motoren og tettet nesten hele avløpet. Rart jeg aldri har merka dette før, men nå er både termostat og impelleren helt i orden, noe som er veldig bra! Tusen takk for hjelp, hadde nok gitt opp motoren uten dere! Kan nok godt være at jeg trenger mer hjelp med denne motoren, så stay tuned Redigert 20.Desember.2015 av sebba2 (see edit history) Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.