Dieseldyret. Startet 25.Oktober.2015 Link til dette innlegget Startet 25.Oktober.2015 Meninger om polering er like mange som det er båteiere. Men jeg prøver allikevel; har en 5 års gammel 30foting som nettopp er satt i hus, og jeg skal ha den beste polishen til den, men det er en jungel der og trenger gode råd,lett rubbing enkelte plasser i tillegg til polering. Hva er Best. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 25.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2015 det finnes en drøss slike tråder her fra før, søk litt så finner du mange tips :-) Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Napoli Svart 25.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2015 Testet akkurat Car Skin Diamond Glaze på min båt - helt vanvittig imponert! Ligger ute tråd med bilder på mine innlegg. Skal også nevnes - de to andre som holdt på med vinteropplag samtidig som meg, gikk rett hjem og bestilte det :) (PS - Jeg har ingenting med salget at dette middelet å gjøre, selv om jeg ser at det ser sånn ut...) Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Bigmac Svart 25.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2015 Claes Ohlson har rubbing og polish fra autosol. Fornøyd med de. Også kjører jeg på en runde Sonax flytende hardvoks til slutt. Bruker polermaskin, m280mm hode, kosta 299,- billig og god nok Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 26.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2015 Autosol fungerer bra, men krever rubbing. Det var derfor jeg syns diamond glaze var genialt - ingen rubbing og bra resultat. Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
junior 1 Svart 26.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2015 Hvem selger Car Skin Diamond Glaze? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 26.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2015 Har altid vært fornøyd med Jotuns Yachting Polish, og Jotun Yachting Hard Wax til slutt. Dette produktet scorer jo altid bra i tester også. Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 26.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2015 (redigert) "The polishing company" i UK (http://www.thepolishingcompany.com/) selger det. De sender til Norge. La ved bildene fra høstopplaget - det er ca 20-25 min mellom de to bildene. Da har jeg høytrykksspylt vekk løst, tørket raskt med et håndkle, påført fase 1 for hånd og gnidd av igjen og påført fase 2. (Resultatet tilsvarer omtrent det jeg ville oppnådd med vask, rubbing med maskin, polering, voksing). edit: la til bilder Redigert 26.Oktober.2015 av Napoli (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.