Jump to content

Erfaringer med Flexiteek Norge?

larsen2000

Recommended Posts

Jeg driver med salg til private og hos meg er det up front før noe leveres til private. Mange har veldig liten betalingsvilje der ute. Men dette gjelder ikke alle. Hvem er det som leverer maler for det de skal produserer er du du som lager disse eller er det Flexi-teek.

kan du ikke prøve deg hos Sanvik de har også samme produkt til alle Yamarin modellene 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47287623&searchclickthrough=true

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Et kompromiss kan være "cash on delivery", eller oppkrav om det må sendes.

Tviler på at leverandør går med på det ettersom de da sitter igjen med spesialtilpassede plater de ikke har bruk for om kunden plutselig ombestemmer seg.

Det aller meste man kjøper på nett blir jo forhåndsbetalt så ser ikke helt problemet.

At leverandør kan gå konkurs er en sjangse jeg ville tatt, og tar stadig vekk.

Redigert av eriklepe (see edit history)
  • 5 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...