Zach Startet 31.Oktober.2015 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2015 Pris pr stk! Noen "bedre"? Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 31.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 Trenger du delen? Jeg har bygget om mine 41B og har derfor 4 stykk av 21, samme partnummer liggende. Skjønte de var dyre når jeg så fasongen på de, så tok vare på de. På de dekslene jeg satte på, antakelig fra KAD-serien, så var det andre skruer. Hullene i lokket satt lengre ut en på 41 serien. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 31.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 Nei, trenger ikke. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 31.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 Pris pr stk! Nei. Pris pr 6 stk Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Jori Svart 31.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 Tror ikke det REM. Antallet forteller at det går med 6 pr. motor og pris er pr. stykk. Hvertfall vært slik før når jeg har kjøpt fra denne listen. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 31.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 Kr 3 378,38 for 6 stk Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 31.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 (redigert) Tror ikke det REM. Antallet forteller at det går med 6 pr. motor og pris er pr. stykk. Hvertfall vært slik før når jeg har kjøpt fra denne listen. OK. Mulig du har rett? Redigert 31.Oktober.2015 av REM (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lady B Svart 1.November.2015 Link til dette innlegget Svart 1.November.2015 Nå er det litt vanskelig å se av denne tegningen, men er det noen grunn til at det ikke skal gå an å bruke vanlige skruer/ mutter Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 1.November.2015 Link til dette innlegget Svart 1.November.2015 Nå er det litt vanskelig å se av denne tegningen, men er det noen grunn til at det ikke skal gå an å bruke vanlige skruer/ mutter Ja lokket er fasongpreget, dypt hull inn, må bruke en helt spesiell dreid skrue 21, eller mutter 20, som har samme fasong som skrue 21, bare med hull til pinnebolt. Dette ble endret med innførelse av KAD, da er lokkene annerledes og vanlig skrue og skive kan brukes. Borte er også pakning 21, skal brukes pakningsmasse. Disse delene brukes også nå på 41 om man skal bytte. Rem se på del 17 pakning, den koster 21.00 pr. stykk og det går tre av de på motoren. Volvo har aldri solgt en så stor pakning for 7,- stykk. De tar 20,- og mer for små o-ringer jo. Men kan jo hende prisen på del 20 er feilsatt? Som sagt det vil bli mye billigere å kjøpe 3 lokk og seks skruver og skiver fra KAD motorene og montere i stedet for å kjøpe seks muttere i denne prislisten. Båtdeler i "nøtteskal" det der. Sitér dette innlegget Link to post
Blautmyrstorpedo Svart 4.November.2015 Link til dette innlegget Svart 4.November.2015 Har spart mye penger på å handle deler fra USA, riktignok aldri til Volvo. Etter et veldig kjapt søk på aktuell del får jeg opp 69 dollar/stk.. Så det spørs om ikke listen over er "riktig", og at det faktisk er snakk om stykkpris. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 2.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.