Guest Balder.. Startet 2.November.2015 Link til dette innlegget Startet 2.November.2015 Hei Ønsker tips om hvor jeg kan levere min 99mod Johnson 115hk til service/justering i S-Trøndelag, hvem er best på dette ? Ønsker om mulig å komme med motor på båt. Håper på gode råd. Takker for gode råd. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 3.November.2015 Link til dette innlegget Svart 3.November.2015 Balder.. skrev On 2.11.2015 at 18.10: Hei Ønsker tips om hvor jeg kan levere min 99mod Johnson 115hk til service/justering i S-Trøndelag, hvem er best på dette ? Ønsker om mulig å komme med motor på båt. Håper på gode råd. Takker for gode råd. Brukte MarineTeam når jeg hadde Evinrude. De holder til på Øysand nå Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Tskjei Svart 3.November.2015 Link til dette innlegget Svart 3.November.2015 Du kan også bruke Dora motor på lade. Ved gamle Kverneland. Marineteam kan også, men jeg var ikke helt heldig der sist... Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 4.November.2015 Link til dette innlegget Svart 4.November.2015 Tskjei skrev On 3.11.2015 at 8.14: Du kan også bruke Dora motor på lade. Ved gamle Kverneland. Marineteam kan også, men jeg var ikke helt heldig der sist... Hva skjedde med din motor på Marineteam sist da? Jeg har bare gode erfaringer med dem, men det er en del år siden jeg hadde Evinrude 2t Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Tskjei Svart 4.November.2015 Link til dette innlegget Svart 4.November.2015 Hadde full service på en 150hk oceanrunner. Pluss bytte av powerpack. Når jeg fikk båten tilbake og skulle ut på første prøvetur ( som var på Frøya) ble det bare skyting og lite framdrift. Så mørkt på å dra båten hele veien tilbake igjen, så tok en liten runde under dekselet selv. Da viste det seg at når de hadde justert spjelene på forgasserne hadde de ikke skrudd til skruene etterpå.. Da ble det lite åpning. Ikke en stor ting, men utrulig irriterende. De tok ansvar og tok på seg liten service på høsten for tort å svie, så det var bra. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 10.November.2015 Link til dette innlegget Svart 10.November.2015 Takk for gode råd ! :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.