Jump to content

Service på Johnson 115 i S-Trøndelag...hvem er de beste ?

Guest Balder..

Recommended Posts

Balder.. skrev On 2.11.2015 at 18.10:

Hei

Ønsker tips om hvor jeg kan levere min 99mod Johnson 115hk til service/justering i S-Trøndelag, hvem er best på dette ?

Ønsker om mulig å komme med motor på båt.

Håper på gode råd.

Takker for gode råd.

Brukte MarineTeam når jeg hadde Evinrude. De holder til på Øysand nå

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Tskjei skrev On 3.11.2015 at 8.14:

Du kan også bruke Dora motor på lade. Ved gamle Kverneland. Marineteam kan også, men jeg var ikke helt heldig der sist...

Hva skjedde med din motor på Marineteam sist da?  Jeg har bare gode erfaringer med dem, men det er en del år siden jeg hadde Evinrude 2t

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Hadde full service på en 150hk oceanrunner. Pluss bytte av powerpack. Når jeg fikk båten tilbake og skulle ut på første prøvetur ( som var på Frøya) ble det bare skyting og lite framdrift. Så mørkt på å dra båten hele veien tilbake igjen, så tok en liten runde under dekselet selv. Da viste det seg at når de hadde justert spjelene på forgasserne hadde de ikke skrudd til skruene etterpå.. Da ble det lite åpning. Ikke en stor ting, men utrulig irriterende. De tok ansvar og tok på seg liten service på høsten for tort å svie, så det var bra.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...