shark1 Startet 2.November.2015 Link til dette innlegget Startet 2.November.2015 Hvor gjør dere som har denne båttypen av den bakre kalesjen når den er nedslått?? Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 3.November.2015 Link til dette innlegget Svart 3.November.2015 Den jeg hadde ble festet i targabøylen. Løftet av stengene som ble satt i 2 holdere nærmere targaen og klemt fast i targaen av 2 "klemmer" Sitér dette innlegget Link to post
stinilsen Svart 3.November.2015 Link til dette innlegget Svart 3.November.2015 Jeg gjør det samme, flytter stangen som holder kalesjen inn mot targaen i to klyper. Kalesjen som er i et tynt stoff fra H.H brettes sammen og stues vekk. Sitér dette innlegget ALLTID.UANSETT Link to post
shark1 Svart 4.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2015 Høres litt tungvint ut det med å brette sammen kalesjen siden den er såpass stor, men er kanskje den eneste løsningen? Har de nyere Marex 290 også samme kalesjeløsning? Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 4.November.2015 Link til dette innlegget Svart 4.November.2015 Tror det er det samme på de nyere også. Legg begge sider og bak opp på taket av kalesjen, så klemmer du sammen stengene og ruller sammen kalesjen over stengene. Jeg hadde også en pølse sak som jeg i tilegg dro rundt. Sitér dette innlegget Link to post
shark1 Svart 4.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2015 Høres ut som en bedre løsning dette, hvordan festet du kalesjen mot targabøylen da? Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 5.November.2015 Link til dette innlegget Svart 5.November.2015 I 2 klips som sitter i targaen. Sitér dette innlegget Link to post
stinilsen Svart 5.November.2015 Link til dette innlegget Svart 5.November.2015 Mine klemmer stikker ikke langt nok ut fra targaen for å få plass til både stangen og kalesjen. Hadde du klemmer som stakk langt ut fra targaen leopard? Sitér dette innlegget ALLTID.UANSETT Link to post
leopard Svart 5.November.2015 Link til dette innlegget Svart 5.November.2015 Ja de stakk langt nok ut, jeg pleide og ta en liten stropp over targaen og kalesjen i tilegg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.