Seigmann Startet 7.November.2015 Link til dette innlegget Startet 7.November.2015 Jeg må ut med Startmotor på min Yanmar 4jh dte. Den sitter vanskelig til med ene bolten under ladeluftkjøleren. Er det noen som har erfaring med dette, og evt kan komme med tips? Mvh Fjordtroll Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 7.November.2015 Link til dette innlegget Svart 7.November.2015 Du må bruke en ekstra lang forlenger eller to lange forlengere da når du inn bak starteren Sitér dette innlegget Link to post
Seigmann Svart 7.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2015 Takker for tipset :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 7.November.2015 Link til dette innlegget Svart 7.November.2015 Og husk at starteren er tung. Heng den opp med en stropp før du løsner den siste bolten. Jeg har hatt den ute fra min 4JHE (uten ladeluftkjøler), og det var jobb nok det. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 7.November.2015 Link til dette innlegget Svart 7.November.2015 Lag et oppheng med for eksempel båtshake, for det vanskeligste er å få entret bolten når den skal på igjen. Sjeldent plass til 2 mann nedi der disse starterene er montert. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.