mgrana Startet 9.November.2015 Del på Facebook Startet 9.November.2015 Hei. Jeg har nylig kjøpt en Rana 20 cabin med utenbordsmotor. Denne har fått ettermontert noen "lister" i vannlinjen, noe som gjør at båten blir bredere enn originalt. Noen som kan fortelle meg hva dette er godt for?? Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 9.November.2015 Del på Facebook Svart 9.November.2015 Disse listene ble levert fra Rana originalt eller for ettermontering da utenbords versjonen opplevdes som ustabil i fart. La seg over på ene siden. Sitér dette innlegget Link to post
mgrana Svart 9.November.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.November.2015 Ok. Veit du om de hullene også er originale? Ser det gror både det ene og det andre inni... Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 9.November.2015 Del på Facebook Svart 9.November.2015 (redigert) Nei, det vet jeg ikke. Kan tanken være noen kg. ballast?, eller bare drenshull? Redigert 9.November.2015 av tkb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 10.November.2015 Del på Facebook Svart 10.November.2015 Drenhullene er der for og bl.a forhindre frostspregning mens båten er på land. Sitér dette innlegget Link to post
mgrana Svart 10.November.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.November.2015 Takk for tilbakemeldinger! Så i utgangspunktet så kan jeg sett i propper når båten er på sjøen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.