Joltus Startet 10.November.2015 Del på Facebook Startet 10.November.2015 Hvor i all verden har de slike som vist på bildet? Selve knappen får eg tak i overalt, men bakstykket som skal gå ned i skinnen er ikke å finne.... Noen med uttern som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 10.November.2015 Del på Facebook Svart 10.November.2015 Har du prøvd hos Uttern? Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 11.November.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2015 Eg har prøvd hos han som Uttern alltid referer til ved spørsmål om deler til båten. Han sa det ikke fantes delenummer og hadde aldri sett denne typen før. Ser ut som eg bare får lage meg sjøl..... Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 11.November.2015 Del på Facebook Svart 11.November.2015 Har du prøvd her? http://www.maloy-industrisom.no/batkalesjer Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 11.November.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2015 Mail sendt. Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 12.November.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.November.2015 Kanon Gabi. De hadde ikke, og sa de var vanskelig å skaffe, men at de kunne nok skaffe ved en fabrikk i Finland. Så da ordner det seg nok en gang til våren :) Takk for tipset! Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Rolf Svart 11.Desember.2015 Del på Facebook Svart 11.Desember.2015 Hør med Bergen Marine på Grimstadnest i Bergen. De hadde en del D68 stesj på lager når de startet opp igjen etter Lundegruppen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.