Jump to content

Forsikring av halvfabrikat.

Baracuda

Recommended Posts

Får snart nybåten og jeg lurer på hvilken forsikring jeg bør ha i byggeperioden og hvilke forsikringselskap er det forumet vil anbefale og hvilke skal jeg styre unna??

Båten er en Barracuda olympic 1125 https://baatplassen.no/bildearkiv/5/5151/0.gif

Forventet byggetid har jeg tenkt ca to år men jeg blir vel aldrig ferdig for det kommer jo stadig fine dubeditter som er kjekt å ha.

Hei!

Gratulerer med en av dei fineste båtene som er blitt laget!

Holder også på med et halvfabrikat, og har forsikret båt som en vanlig båt. Brukte Gjensidige. Det var bare en telefon, så var alt i boks. Motoren, som ikkje er innmontert enda, ble forsikret alene. Har satt en sum på 500.000 pluss motor. For dette betalte vi ca.2500,-

Har faktisk tenkt på Gjensidige eller IF. For det er der jeg har forsikret bil og div.. Ja i mine øyner er det en nydelig båt så det skal bli moro nor den kommer.

Motoren står i garasjen og det er en Cummins 6bta på 370 gamper og det blir snekra sammen med en ZF 80a med slur og videre inn på Eco Drive overflatepropell. Så jeg har det verste men mangler enda båten, men den kommer i September.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...