Geirh Startet 14.November.2015 Link til dette innlegget Startet 14.November.2015 Montererte ny turteller yanmar 6lya-stp 2005 mod. Er det noe bestemt turtall motoren skal ha ved justering av instrumentet? Justerte rett tomgangsturtall på måleren men da stemmer ikke det ved f.ks 2000 omdreininger skal man bare godta en viss forskjell til høyere turtallet er? Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 14.November.2015 Link til dette innlegget Svart 14.November.2015 Yanmar 6ly serien har 127 pulser på en omdreining. Hvilken turteller er det du skal montere, den orgenale turtelleren kan ikke justeres Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 14.November.2015 Link til dette innlegget Svart 14.November.2015 Lån en ekstern og juster etter denhttp://www.clasohlson.com/no/Turtallsteller/36-3234 Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 15.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2015 Liberty hvor orginal den er vet jeg ikke det står yanmar på den og den skal justeres pulser har jeg satt men omdreiningene må stilles så spørsmålet er om det skal være en spesiell omdreining på motoren når jeg setter turtallet på instrumentet har utstyr som jeg leser av turtallet på motoren Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 15.November.2015 Link til dette innlegget Svart 15.November.2015 Sett motoren til 2000 og juster turtelleren etter det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.