Eddiken Startet 21.November.2015 Link til dette innlegget Startet 21.November.2015 Skulle skifte til LED arbeidslys. Men det var ikke pluss og minus ledning der jeg skulle koble til lyset. Det var bare en ledning, jeg har ingen peiling på strøm og lurer på hva jeg skal gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Bonita Svart 21.November.2015 Link til dette innlegget Svart 21.November.2015 Følger det ikke med bruksanvisning/koblingskjema? Mest sannsynlig er den ene ledningen + og lampa jordes i godset. Ville ikke koblet denne uten bruksaanvisning Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 22.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2015 Takk, må sjekke det da. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 22.November.2015 Link til dette innlegget Svart 22.November.2015 Stort sett alle disse har diodesperre mot feilkopling av polaritet så du ødelegger neppe noe som helst om du setter feil. Det blir bare ikke lys. Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 22.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2015 Takk for tips chiefen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.