Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

BØstrøm skrev for 3 timer siden:

Kan ikke svare eksakt på det, men med vannsløfe fra motorens kjølevann, ved varm motor, har du nesten ubegrenset med varmt vann. Varmes opp iløpet av minutter.

Om du mener mitt innlegg så synes jeg det går så uhorvelig lang tid å varme opp både motor og VV. Har en Yanmar 4LHA som i utgangspunktet har en veldig lav erbeidstemperatur. Fra kald motor til litt lunk i vannet går det sikkert 1 time...

Kjellg

Kjellg

Kan ikke svare eksakt på det, men med vannsløfe fra motorens kjølevann, ved varm motor, har du nesten ubegrenset med varmt vann. Varmes opp iløpet av minutter.

Om du mener mitt innlegg så synes jeg det går så ihorvelig lang tid å varme opp både motor og VV. Har en Yanmar 4LHA som i utgangspunktet har en veldig lav erbeidstemperatur. Fra kald motor til litt lunk i vannet går det sikkert 1 time...

Kjellg

Kjellg

Om du mener mott innlegg så synes jeg det går så ihorvelig lang tid å varme opp både motor og VV. Har en Yanmar 4LHA som i utgangspunktet har en veldig lav erbeidstemperatur. Fra kald motor til litt lunk i vannet går det sikkert 1 time...

• Create New...