sebba2 Startet 25.November.2015 Link til dette innlegget Startet 25.November.2015 Heisann! Jeg sliter med at den ene båten min (11 fot siddis) ikke har selvlensing. Den ligger egentlig på sjøen hele tida. Har den oppe nå i vinter for å fikse den opp(har en tråd på det og). Så jeg kunne sett for meg at en pumpe med sensor kunne stått akter i båten, og lenset ut alt vannet for meg? Om dette finnes eller noen andre smarte greier (ikke bølgepumpe) kan hjelpe er det bare å rope ut, da tiden ikke strekker seg til å bygge ny selvlensende dørk over vintra. Jeg skal selvfølgelig ha fulldekkende kalesje på den, men backup kan være lurt om uhellet er ute, siden jeg ikke er nede hver dag og ser etter den?? Takk på forhånd Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
hanto1 Svart 26.November.2015 Link til dette innlegget Svart 26.November.2015 Både Best Marin og Maritim ( og en drøss ander båtustyrbutikker ) selger små automatiske pumper med innebygget flottør eller eletronikk som regisrerer vann. Har brukt pumper i fra Rule med innebygget flottør i mange år nå, funker fint for min del. Sitér dette innlegget Link to post
ElGapitan Svart 26.November.2015 Link til dette innlegget Svart 26.November.2015 Biltema har også pumper, og en batterikasse for å ta vare på batteriet. Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 26.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2015 Takk fort svar! Det er veldig viktig for meg at pumpa starter umiddelbart når det er vann oppi båten, og stopper når den ikke registrerer mer. Hva koster en slik? Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
boble65 Svart 26.November.2015 Link til dette innlegget Svart 26.November.2015 5/6/700 kr ca ☺ Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 27.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2015 ok, takk for svar. Båten skal selvfølgelig også ha fulledekkende havnekalesje, men kan aldri være for sikker. Disse går vel på 12v? Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
boble65 Svart 27.November.2015 Link til dette innlegget Svart 27.November.2015 Ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.