Astor Startet 26.November.2015 Link til dette innlegget Startet 26.November.2015 Båtens Verden går inn i sin 10. -årgang og vi kan glede oss over at opplaget stiger hele tiden. På oppfordring fra drifterne av Baatplassen.no vil vi tilby medlemmer av BP et spesialtilbud. Vi har laget to tilbud til BP-medlemmener. Dere som vil ha bladet i fast abonnenent, og dere som bare vil ha et prøveeksemplar tilsendt, sender meg en IM, hvor jeg bekrefter hva dere vil få tilsendt. Et prøveeksemplar vil si at dere får uforpliktende en utgave av Båtens Verden i posten og blir med det. "Astortilbudet" er ett helårsabonnement på 7 utgaver til kr. 335.- direkte hjem i posten. Vanlig pris er kr. 445.-. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Windy37GM Svart 26.November.2015 Link til dette innlegget Svart 26.November.2015 Bladet er godt skrevet og noe mer hyggelig tone enn f.eks Båtmagasinet. Bladet anbefales herfra :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Astor Svart 26.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2015 Vi gir ekstra til de som tegnet abonnemet nå og sender nr. 7-15 rett i posten til dere. Dere som tegner prøveutgave får nr. 1-16 i posten like før Sjøen for Alle i mars. Morsomt at så mange er interessert. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 29.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2015 Vi har et par års tid hatt klubbsider i bladet hvor båtklubbene kan fortelle om aktivitene gjennom sesongen. Også Baatplassen-stoff vil få plass utover. Vi gleder oss til en ny båtsesong med mye spennende stoff for noen og enhver.... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.