Fantino
Tror kanskje vi snakker forbi ‘hinanden’ ? (kamelååse?) Ikke helt sikker på hvilke bokser vi snakker om alltid.
Du er jo nesten i mål. Det første du må gjøre er å fore 400i mottaker med strøm. Det gjør du via inngang 1 og 2 (på 400i mottaker). Siden jeg antar du har en hovedbryter til selve vinsjen ville jeg hentet +12V og 0V/batteriminus fra samme tilførsel som Sidepower kontrollboks slik at 400i boks ikke trekker strøm når vinsj er avslått. Men vil jo funke direkte fra batteri også.
Så må 1 og 3 (up/down) fra Sidepower kontrollboks koples til out1/klemme 3 og out2/klemme 4 på 400i boks.
Det over har du allerede gjort slik jeg forstår det, siden 400i boks har strøm og releer sjalter.
Da mangler du bare en ledning fra klemme 2/brown common på Sidepower boks til klemme 5/ +/- V com på 400i boks. Du ser av skjemaet at det er denne som forsyner out1/out2 med +12V når du opererer fjernkontroll/releene sjalter.
Red: Ville altså ikke hentet +12V direkte fra batteri til denne da det kan være at Sidepowerboks bryter tilførsel her som en del av endestopp/annen sikkerhetsfunksjon feks.
Kort sagt så skal du bare duplisere de tre ledningene fra touchpanelet med fjernkontrollboksen. Og så må den ha strøm for å fønke.