Inter 9000 Startet 30.November.2015 Link til dette innlegget Startet 30.November.2015 Jeg er ute etter sønnak batterier 110 ah, med blå topp. Hvem er billigst på slike. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Polarbeer Svart 30.November.2015 Link til dette innlegget Svart 30.November.2015 Vet ikke hvem som er billigst, men jeg tror at Dekkmann forhandler Sønnak batterier. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 30.November.2015 Link til dette innlegget Svart 30.November.2015 De er på 115Ah og for å ikke svare på det du spurte om koster de kr 1295 på Mekonomen Tønsberg.Hva de koster lengre ned på kysten vet jeg ingen ting om Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 30.November.2015 Link til dette innlegget Svart 30.November.2015 Jeg fikk nylig vite at Sønnak, som mange andre, ikke lenger lager egne batterier. De får dem laget av andre fabrikker, som lager batterier for andre merker også. Og de shopper på pris, som oss. Dette ble jeg fortalt av min elektronikk-pusher... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
pipe Svart 1.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2015 Exide Technologis som eier varemerket Sønnak har en rekke egne fabrikker i Europa og USA.Så at de ikke lager sine egne batterier lenger er tull og tøys.Jeg skal ikke påstå at de ikke har satt bort noe av produksjonen på anbud men de forsker og produserer fortsatt i stor skala. på sine egne fabrikker i Europa.Her kan du lese litt om arbeide de legger ned.http://sonnak.com/wp-content/uploads/sites/14/Batterigiganten-Exide-tildeles-kvalitetspris-av-Volvo-Car-Corporation_NO....pdf Sitér dette innlegget Link to post
Cral Svart 1.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2015 Hei, Du kan jo prøve denne: http://sonnak.com/finn-forhandler/ Det er mange i Kristiansand området. F.eks felleskjøpet. Du ser ut til å være fra Mandal, og da er det dekkmann... Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
Inter 9000 Svart 1.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2015 Den var kjekk. Takk for hjelpen. Skal høre med de. :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.