sebba2 Startet 2.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 2.Desember.2015 Heisann folkens! Jeg har en siddis 11 fot som ikke har noen form for registreringskilt. Jeg vil helst ha et slikt. Gidder ikke å sende inn båten inn til firma for å få laget et slikt.-Koster sikker mer enn hele båten uansett. Så derfor spør jeg heller dere om hva dere syns? Jeg ville ha sagt noe slikt: Max. motor:30hk (fordi at akterspeilet er forsterket mye) Max pers:4 Max vekt: 300kg? ?? Har noen en lik båt/ noen tips til dette? Evt. hva\/hvor det kan lages? Tusen takk! Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Cral Svart 3.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2015 Hva skal du med skiltet? Når det ikke lengre er det originale så har det vel ingenting å si? De fleste låssmeder kan frese skilt og det kan også men ikke få det til å se ut som et reelt skilt, da er du vel i nærheten av dokumentforfalskning?Alu skilt er vel det å gå for. Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
sebba2 Svart 3.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2015 Jeg vil bare ha en laminert lapp hvor det står alt som skal stå på et slikt skilt. Vil ha dette fordi at jeg synes det er litt greit bare å ha i båten. Noen andre som har tips til annbefalinger? Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Cral Svart 3.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2015 Du får jo laget klistremerker som tåler uv lys og saltvann... Når det gjelder den info som burde stå på skiltet, så kan sikkert siddis plast hjelpe deg med det om du sender dem en e-post. Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
sebba2 Svart 3.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2015 Ok, tusen takk! Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Allan E Svart 4.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2015 Se tråden om restarering av en gammel 1958 modell evinrude. Der ble det laget et fint skilt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.