Oda17 Svart 28.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2017 Hei. Har en visker motor som det står +, - og S på. Vet hva det er men lurer på om jeg kan koble S på en pluss strømbryter? Ser at det er forklart at det skal være på en minus strømbryter. Jeg har et styrepannel som det går en pluss inn på og avgir pluss ut til div lys etc. Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 29.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2017 (redigert) Nei, det går nok dårlig å koble S til en + bryter på denne viskermotoren. Vil nok kortslutte. Skal du styre den fra en + bryter må du bruke rele som vist under. Røde streker er + kabler. Da er det kanskje like greit og følge anvisningen fra produsent og legge opp til en minusbryter. Huff !! Der klarte jeg å tegne feil. S og minus skal bytte plass på viskermotor om du ser på originalskjema. Redigert 29.Mai.2017 av hegra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 29.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2017 Hadde glemt denne tråden ? men må si at intervall med tidsjustering har vært gull verdt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.