Jump to content

South Coast Marine AS, noen som kjenner til dette firmaet?

Powerboat

Recommended Posts

Uansett, synes det er dårlig praksis og useriøst å operere med et firmanavn som ikke eksisterer. Aksjeselskaper skal registreres i Brønnøysund. Vet om noen andre båtservicefirmaer også som er aktive rundtomkring, tross for at det er meld inn at firma er under oppløsning i brreg for mange år siden. Vitner i hvert fall ikke om seriøs forrettningsførsel  :nonod:

Uansett, synes det er dårlig praksis og useriøst å operere med et firmanavn som ikke eksisterer. Aksjeselskaper skal registreres i Brønnøysund. ..... Vitner i hvert fall ikke om seriøs forrettningsførsel  :nonod:

Helt enig.

Bare en liten presisering: ikke bare aksjeselskap, men også enkeltmannsforetak som driver virksomhet utover "ren hobby" skal registreres i Brønnøysundregisteret.

Hvis man står overfor et "firma" som ikke finnes på www.brreg.no   -   da burde mange bjeller ringe og diverse røde lys blinke.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Det er bare rot her.. fant denne på instagram http://www.online-instagram.com/media/1112427828358636589_1523691240

Firma AS som ikke eksisterer, eksistert siden 2005?? en .no mail adresse, med ett .se hjemmeside domene.. linket til ett firma som der han ikke er daglig leder i Sverige.. http://www.allabolag.se/5569378556/Play_Marine_International_AB

Stay Away!

Redigert av Båtgalmann (see edit history)

Gal etter fart og moro på sjøen! 

Tipset en av de som driver utleie det refereres til.

Han er ikke medlem her, men forklarer at det er kun formaliteter som mangler på registrering av selskap. På grunn av sykdom hos en av eierene har det ikke blir progresjon som forventet. Utleie lokalene er nesten utleid, men noen plasser er ledige. Leietakere blir ikke

Fakturert før formaliteter er på plass.

Ta kontakt med utleier for mer eller utfyllende info.

Bygger og reparerer alt i kompositt.

Fikk svar fra han som som driver dette :

Heisann "Powerboat".

Det er jeg som driver Play Marine International AB og nå kommande South Coast Marine AS. Jeg så du hadde skrevet et innlegg her vedr. virksomheten. Jeg ville bare bekrefte som du skriver at det ikke finnes i Brønnøysund pr. dags dato. Det har å gjøre med at det firmaet vi har (norsk AS) som vi skal benytte, viser seg å ha en leieavtale på en butikk i et kjøpesenter i skrivende stund, og jeg har sagt at jeg helst ikke ønsker å ha den avtalen gående. Men firmaet som sådan er veldig solid og alt er i skjønneste orden med regnskap bankkonti etc. Jeg fikk beskjed av eier av dette (som er involvert i flere andre firmaer som vi jobber med) at jeg kunne benytte navnet som vi sammen er enige om. Jeg laget derfor Facebook-siden og visittkort for å få inn kunder, noe vi har lyktes med. I neste uke tar vi en beslutning på om vi benytter det nevnte firmaet eller stifter et nytt (som er en del ekstra jobb og vi får ingen historikk). På toppen av det hele har eier av dette firmaet solgt et stort firma og kjøpt nytt hus og i tillegg ligget på sykehus pga. sykdom, men dette er bedre nå. 

Lang historie kort, vi er straks i gang og det er ikke noe som helst vanskeligheter. Vi har allerede betalt 180.000kr i husleie uten å ha fått fakturert kundene våre da ikke firmaet er helt oppe og gå.. 

Har du behov for vinterlagring, service eller båtlift til powerboat'en din så ta kontakt.

Jeg har vært bosatt i Sverige (Stockholm) for å starte Play m Int for å selge og megle båter innad i EU landene som er innenfor en felles tollgrense og har betjent mine kunder fra lang tid tilbake i Stockholm. Men nå flytter jeg hit til Stavern over nyåret.

Håper du kan gi oss (meg) din tillit og ønsker deg velkommen som kunde.

Jeg poster det her siden han mener at alt han skriver som firma blir automatisk sletta av moderator og da har han mulughet til å rydde opp i dette :)

Gal etter fart og moro på sjøen! 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...