Jump to content

Innbrudd i seilbåten.

Morten83

Recommended Posts

Da var det min tur. :-(
Bøbel pakk som har tatt seg inn i seilbåten.

Men merkelig nok så rappet den eller de bare Autopiloten, GPS navigasjonen, DVD spiller/skjermen og utrolig nok hovedstrøms nøkkelen. :confused:  

bilde

Politiet var raskt på stedet og har tørket ned hele båten i leting etter DNA. Så er jo lov å håpe.  :worry:

bilde

Redigert av Morten83 (see edit history)

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!"

Det har vi ikke oversikt over enda, men jeg tok meg en runde å kunne ikke se noen andre båter som så ut til å ha vært besøk i. Båten min så var kalesjen åpnet og alt stod på vidt gap. Føler at jeg har blitt siktet inn. Og mistanken går fort til siste personen som var å så på båten. Men det blir bare spekulasjon.  :worry:

Jeg tenker jo at om jeg absolutt skulle stjålet noe så hadde jeg tatt med meg VHF og andre ting også...  :confused:  Men foreløpig kalkulasjon på tap av verdier er allerede oppi 16 500,- NOK.  :sad:

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!"

Eureka: Ettersom jeg skjønte på de to veldig hyggelige politibetjentene så er det sjeldent de sjekker fingeravtrykk. Lettere, raskere og sikrere med DNA. 

Kenneth82: Jeg har kasko på båten så burde vel ikke være så vanskelig, men dette er eksamen for mitt forsikringsselskap og karakteren kommer til å bestemme om jeg blir eller ikke.

Pinkvin: Ja, det har du nok rett i, men var mye annet som ville vært naturlig å ta med seg i et slikt raid som f.eks radioen osv. Men den/de ble kanskje forstyrret. Skal følge med på finn vertfall. 

Æsj, det er noe dritt Bjørn. Håper ikke de ødela mer en bare luka. Ting og tang er vertfall forholdsvis enkelt å erstatte, men hærverk er straks mer kostbart og tidkrevende. 

I motorbåten blir det alarm system. Skal hyle i hele båthavnen om noen går inn i den. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...