Morten83 Startet 6.Desember.2015 Del på Facebook Startet 6.Desember.2015 (redigert) Da var det min tur. :-(Bøbel pakk som har tatt seg inn i seilbåten. Men merkelig nok så rappet den eller de bare Autopiloten, GPS navigasjonen, DVD spiller/skjermen og utrolig nok hovedstrøms nøkkelen. Politiet var raskt på stedet og har tørket ned hele båten i leting etter DNA. Så er jo lov å håpe. Redigert 6.Desember.2015 av Morten83 (see edit history) Sitér dette innlegget "There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!" Link to post
offpist Svart 6.Desember.2015 Del på Facebook Svart 6.Desember.2015 De lette nok etter ting som er lett-solgt. Enda godt at politiet tok seg tid til å lete etter DNA, har inntrykk av at slikt ofte bare blir registrert for statistikken sin del. Er det ingen andre i samme havnen som fikk besøk? Sitér dette innlegget Link to post
Morten83 Svart 6.Desember.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Desember.2015 Det har vi ikke oversikt over enda, men jeg tok meg en runde å kunne ikke se noen andre båter som så ut til å ha vært besøk i. Båten min så var kalesjen åpnet og alt stod på vidt gap. Føler at jeg har blitt siktet inn. Og mistanken går fort til siste personen som var å så på båten. Men det blir bare spekulasjon. Jeg tenker jo at om jeg absolutt skulle stjålet noe så hadde jeg tatt med meg VHF og andre ting også... Men foreløpig kalkulasjon på tap av verdier er allerede oppi 16 500,- NOK. Sitér dette innlegget "There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!" Link to post
Guest Avmønstret# Svart 6.Desember.2015 Del på Facebook Svart 6.Desember.2015 VHF er vel dårlig tyvgods, registrert på eier... Legg opp søk på Finn og se om noe dukker opp der etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 6.Desember.2015 Del på Facebook Svart 6.Desember.2015 Pokker så irriternde!! Et av mine mareritt er å finne båten slik ... Håper du får dekket en del på forsikringen! Lykke til med å spore opp pakket! Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 6.Desember.2015 Del på Facebook Svart 6.Desember.2015 Dette er grunnen til at jeg holder det rent og ryddig ombord. Tørker av overflater hvor det er naturlig å sette hendene, noe jeg forlater båten. Da er det lettere å vite hvem sine fingeravtrykk politiet pensler frem.. Sitér dette innlegget Link to post
Morten83 Svart 6.Desember.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Desember.2015 Eureka: Ettersom jeg skjønte på de to veldig hyggelige politibetjentene så er det sjeldent de sjekker fingeravtrykk. Lettere, raskere og sikrere med DNA. Kenneth82: Jeg har kasko på båten så burde vel ikke være så vanskelig, men dette er eksamen for mitt forsikringsselskap og karakteren kommer til å bestemme om jeg blir eller ikke. Pinkvin: Ja, det har du nok rett i, men var mye annet som ville vært naturlig å ta med seg i et slikt raid som f.eks radioen osv. Men den/de ble kanskje forstyrret. Skal følge med på finn vertfall. Sitér dette innlegget "There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!" Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Desember.2015 Del på Facebook Svart 7.Desember.2015 Har vært I min båt og. Forsvant utstyr I båten for rundt 60 kDumt med båt boer og lite innbo forsikring. Det må dere sjekke opp dere som bor I båt Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
offpist Svart 7.Desember.2015 Del på Facebook Svart 7.Desember.2015 (redigert) Er det en reisende utenlands bande, da blir det mange av disse fremover. Helt sikkert flere båter, bare at eierne ikke har oppdaget det enda. Kjenner jeg blir engstelig selv.. Redigert 7.Desember.2015 av offpist (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Morten83 Svart 7.Desember.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2015 Æsj, det er noe dritt Bjørn. Håper ikke de ødela mer en bare luka. Ting og tang er vertfall forholdsvis enkelt å erstatte, men hærverk er straks mer kostbart og tidkrevende. I motorbåten blir det alarm system. Skal hyle i hele båthavnen om noen går inn i den. Sitér dette innlegget "There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!" Link to post
småbåtentusiasten Svart 7.Desember.2015 Del på Facebook Svart 7.Desember.2015 (redigert) Så ergerlig! Kan jeg spørre om dette er båter i opplag på land eller liggende i sjøen? Redigert 7.Desember.2015 av småbåtentusiasten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Desember.2015 Del på Facebook Svart 7.Desember.2015 Min båt ligger jo I gjestehavna I Arendal . Bor I den. Men er av og til på land og. . Desverre var jeg på land den natta de kom Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.