Andre Klausen Startet 10.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2015 Hei, Jeg har en Uttern D62 som det ikke er montert dusj på badeplattformen. Dette har jeg tenkt å gjøre nå i ettertid og lurte på om noen her på forumet har denne båten med dusj? Trenger litt hjelp til å se hvordan det er gjort originalt, noen som har noen råd eller bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 11.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2015 Eg satte dusj rett i ene taukummen bak. På min d66. Det er svært enkelt. Sitér dette innlegget Link to post
Andre Klausen Svart 11.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2015 Hei, Men vanntanken satt du vel inne i båten under benken bak eller fikk du plass til den i taukummen også? Taukummen på D62 er ikke så stort som D66 antar jeg, så blir ikke store tanken itilfelle. Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Å... Beklager. På min d66 hadde eg vanntank og vask fra før. Trudde et svakt øyeblikk det var det samme på d62. Tanken ligger under sitteplassen bakerst i båten sammen med pumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Andre Klausen Svart 22.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 (redigert) Løfter denne opp, noen som har bilder av vanntanken i en D62? Redigert 22.Februar.2016 av Andre Klausen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.