Terje338 Startet 11.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 11.Desember.2015 Trenger ein ny lensepumpe i vår Hansvik 18 båt. Båten blir blant anna brukt til transport av villsau, og dermed trenger vi å ha ein lensepumpe som takler både skittvatn, saudeull og malingsflak. Er der noko pumpe som takler slike ting? Ein kan alltids lage både grovsil og diverse for og spare pumpen, men det er alltids ein fare for at pumpen blir utsatt for noko rusk. Impellerpumpe kan fåast med 48l/min kapasitet, men tåler ikkje tørrkjøring Belgpumpe er vel stort sett opp til 20l/min Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 11.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2015 Holder en knapp på belgpumpe med en grov sil. Sitér dette innlegget Link to post
toa-toa Svart 11.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2015 Hva med denne? https://www.maritim.no/tmc-septikpumpe-membran-12v#.VmsFo8tgnZ4 Tåler tørrkjøring og er meget stillegående. (Har en slik selv og den pumper veldig godt) Btw.Trenger du virkelig mer enn 20l/min? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Søk på for eksempel Whale Gusher, manuell, pumper barnåler og hel skau. Eventuelt hel sau. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.