Bisse Startet 19.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 19.Desember.2015 Den ene Microcommander boksen sviktet i dag. Åpnet og fikk se at en rem var røket. Se bilder. Har sendt mail til KGK i dag. Skal på sjøen i romjula, så det haster med å få dette i orden. Noen som har noen forslag/tips? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
ebonita Svart 19.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2015 (redigert) Tja antingen så vänder Du dig till tillverkaren i USA eller så får Du hoppas på KGKnutsson i Stockholm. :yesnod: Redigert 19.Desember.2015 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 19.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2015 Hvis eg ser rett, so har ogso det store reimhjulet nederst til venstre i bildet ogso fått ein medfart. Det ser for meg ut som at slitasjen på tennene her har vore formidabel, sammenligna med hjulet til høgre. Eg vil sei at sjå nøye etter om der ogso trengs nytt hjul. Magne Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 19.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2015 Hør med rekvesit i Trondheim de har mye tannreimer. Sitér dette innlegget Link to post
krone Svart 19.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2015 Kgk er importør. Men du har en leverandør som er et mellomledd. Kgk selger ikke direkte til sluttbruker. Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 21.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2015 Ordnet seg gitt! Var hos KGK i dag. Dette hadde gått ut av produksjon, men de hadde et sett igjen med fire remmer. Monterte dette i stad, og alt fungere igjen. Da blir det tur i romjula. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.