DaniStaut Startet 19.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 19.Desember.2015 Hei, eg lurer på om Sørbø Marina AS fortsatt eksisterer (eventuelt under ett nytt navn eller noe?) Har lyst til å komme i kontakt med den angående shakespeare miniclubman vindskjermer. Takk på forhånd Sitér dette innlegget Link to post
Powerboat Svart 21.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2015 Kan du forklare litt mer? Sitér dette innlegget Gal etter fart og moro på sjøen! Link to post
adeneo Svart 21.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2015 (redigert) Sørbø Marina i Stavanger? Det er vel nedlagt for flere tiår siden tror jeg. Det er i det minste flere tiår siden Shapespeare Clubman var i salg sist. Vindskjerm til disse er vel omtrent like lett å oppdrive som hønsetenner! Jeg vet fra tidligere at denne siden har noen adresser (og en del info), men jeg tror de fleste av de adressene også er utdatert, og selskapene nedlagt eller flyttet for lengst, men det går an å prøve ? Wave Rider Sports Boats, now changed to Maldon boats W.R. 089 Unit D6 Maldon Industrial Estate Full Bridge Maldon, Essex England Telephone +44 (0)1621 869944 Or (?): MAYLAND BOATS LIMITED (I've been told that they still have access to the templates for Shakespeare windscreens) UNIT 7 MONOMETRE PARK WOODROLFE ROAD TOLLESBURY ESSEX CM9 8SE tel 01621 869944. Shakespeare International Marine Ltd. (Head Office & Factory) Station Road Hartlebury Worcestershire DY11 7YJ, UK Telephone +44 (0) 1299 250685 Fax +44 (0) 1299 250509 Redigert 21.Desember.2015 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DaniStaut Svart 23.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2015 Det var på den siden eg fant info om Sørbø Marina Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.