Jump to content

Havneguiden på IPAD -obs ved bytte av enhet

kverna@start.no

Recommended Posts

Da var endelig Ipad Pro i hus, og har nå fått overført alle mine "båtapper" til den. Navitronics gikk finfint.. Båtguiden derimot var litt mer pes.

Installerte, og skulle legge inn kartene jeg allerede har kjøpt (rundt oslo til kr. 499,-). Fikk da melding om at app store gjenkjenner mine tidligere kjøp, så man ikke skal betale for dette 2 ganger. Dette gikk imiderltid ikke,- og endte opp med å betale enda en gang 499,-. Send mail til app store,- men de kan kun hjelpe meg å kansellere hele ordren. Sendt mail til Havneguiden direkte via deres web- side. Ikke noe svar fra de.

Så altså,- et lite obs til andre som skal bytte ut til ny ipad. Belag deg på å betale dobbelt :(

Noen andre som har erfaring med dette?

Havneguiden kan forøvrig anbefales,- men kanskje ikke verdt "dobbelt betaling".

• 2 uker senere...

Da fikk jeg svar fra support. Jeg har kjøpt en ny versjon av havneguiden. De sa jeg skulle få opp mitt gamle kjøp, men det gjorde jeg altså ikke. Ble tilbudt kreditnota, men velger å beholde den nye versjonen. Uansett, støtte til et godt produkt, som jeg ser god nytte av.

Ble forøvrig anbefalt å sitte med de på telefon, om jeg skulle oppleve det samme igjen,- så herved tips til de som komme i samme situasjon- supporttelefon til de er Support phone havneguiden.no 08-22 all days:

(+47) 99 69 74 55

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...