kverna@start.no Startet 21.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 21.Desember.2015 Da var endelig Ipad Pro i hus, og har nå fått overført alle mine "båtapper" til den. Navitronics gikk finfint.. Båtguiden derimot var litt mer pes. Installerte, og skulle legge inn kartene jeg allerede har kjøpt (rundt oslo til kr. 499,-). Fikk da melding om at app store gjenkjenner mine tidligere kjøp, så man ikke skal betale for dette 2 ganger. Dette gikk imiderltid ikke,- og endte opp med å betale enda en gang 499,-. Send mail til app store,- men de kan kun hjelpe meg å kansellere hele ordren. Sendt mail til Havneguiden direkte via deres web- side. Ikke noe svar fra de. Så altså,- et lite obs til andre som skal bytte ut til ny ipad. Belag deg på å betale dobbelt :( Noen andre som har erfaring med dette? Havneguiden kan forøvrig anbefales,- men kanskje ikke verdt "dobbelt betaling". Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 21.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2015 Samme erfaring. Veldig nyttig greie så det er også synd at selve appen er så crappy som den er. Håper noen konkurrenter tar over og sender Havneguiden inn i glemselen... Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 30.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2015 E-postløsninger innsendt via tilbyders web-sider fungerer ofte dårlig. Det kan f.eks være tekniske problemer med slike løsninger som gjør at de ikke mottar e-posten. Det er jo telefon-støtte på ordinært telefonnummer der, hvorfor ikke bruke den først? Sitér dette innlegget Link to post
kverna@start.no Svart 4.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2016 Da fikk jeg svar fra support. Jeg har kjøpt en ny versjon av havneguiden. De sa jeg skulle få opp mitt gamle kjøp, men det gjorde jeg altså ikke. Ble tilbudt kreditnota, men velger å beholde den nye versjonen. Uansett, støtte til et godt produkt, som jeg ser god nytte av. Ble forøvrig anbefalt å sitte med de på telefon, om jeg skulle oppleve det samme igjen,- så herved tips til de som komme i samme situasjon- supporttelefon til de er Support phone havneguiden.no 08-22 all days: (+47) 99 69 74 55 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.