Erik Svart 21.Desember.2018 Del på Facebook Svart 21.Desember.2018 Vært i båten og tatt en pils og feiret solverv og drømt meg litt vekk. 5-6 uker til ferdatorsken kommer, og derfra går det slag i slag og med stadig lengre dager, så nå er det bare å begynne å glede seg Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Zitt Svart 21.Desember.2018 Del på Facebook Svart 21.Desember.2018 Men først skal vi gjennom en av historiens lengste netter! https://www.nrk.no/nordland/dette-kan-bli-den-lengste-natta-i-jordas-historie-1.14351592 Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 21.Desember.2018 Del på Facebook Svart 21.Desember.2018 4 hours ago, Lars H. said: Er dere klar over at i natt blir det den nest lengste natten i jordens historie, bare slått av vintersolverv i 1912? Mer om dette her. Ah, i natt skal jeg sove 0.000004 (eller noe sånt) sekunder ekstra! Kommer til å våkne skikkelig uthvilt i morgen. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Dykker Svart 21.Desember.2018 Del på Facebook Svart 21.Desember.2018 (redigert) Da snur sola omtrent akkurat nå kl. 23:23. Ronja ligger i boblehavnplassen på nærmeste brygge med bryggelys akter. Fast overnatting en dag i uken året gjennom. Kjekt det. Redigert 21.Desember.2018 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 21.Desember.2018 Del på Facebook Svart 21.Desember.2018 Vel, noen vil kalle det der konspiratorisk og blasfemisk sludder, jorden er flat, solen går rundt jorden, og is "veggen" i sør hindrer havet i å renne av. Det har jeg nemlig lært på you tube, det er nesten litt skremmende at disse idiotene eksisterer. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.