KARILLA Startet 22.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 22.Desember.2015 (redigert) Tidligere år har det vært mulighet for vannfylling på Litlebergen der en fyller drivstoff. Litlebergen er også HAIK sin hjemmehavn så dette var perfekt. Dette er i år stengt av, så da lurer jeg på om noen vet om noen greit tilgjengelige plasser i nærheten. Har planer om en tur eller to i januar og da er det kjekt med vann. Benytter også annledningen til å ønske God jul til alle Båtplass medlemmer. Redigert 22.Desember.2015 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Kaptein Rolf Svart 22.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2015 Har sett ved Pumpa til Marine og Industrisalg på Munkebryggen. De har hatt tidligere. Men er usikker nå? Hører gjerne flere tips, vi skal ut i vinter vi også. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2015 http://bergenhavn.no/oversikt/fritidsbater-2/ Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
KARILLA Svart 22.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2015 http://bergenhavn.no/oversikt/fritidsbater-2/ Ikke mye vann vinterstid i Bergenhavn. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Roger jo Svart 22.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2015 Sitat For perioden 1. oktober – 31. mars: er satsene kr. 150,- under 15 m Ferskvann finnes på Torgutstikkeren og på Bryggen – hvor man selv kan fylle vann. Det er inkludert i kaileien. Avfallscontainere er utplassert på Torgutstikkeren og på Bryggen. septik tømmestasjon er plassert i bukten mellom Holbergskaien og Munkebryggen. Miljøstasjonen for farlig avfall finnes på Munkebryggen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Sun Flyer Svart 22.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2015 Dette er skryt, du får ikke vann på zachen. Det du skal gjøre er å fylle på hurtigbåtterminalen. I minusgrader henger slangene rennende i sjøen. I plussgrader er de kveilet opp. Kranen er inni skapene. Kjapt og greit, men sjekk rutetabellen så du ikke fyller idet en båt skal komme. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Ballard Svart 22.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2015 Kanskje flisespikkeri, men vi " bunkrer " ikke ferskvann ! Når vi bunkrer er det drivstoff av forskjellig slag vi tar om bord Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 23.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2015 Dette er skryt, Men tegningen er fin. http://bergenhavn.no/wp-content/uploads/2015/02/31488-Fort%C3%B8yningskart-A4.Norsk-2012..pdf Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Dinamo Svart 23.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2015 Kanskje flisespikkeri, men vi " bunkrer " ikke ferskvann ! Når vi bunkrer er det drivstoff av forskjellig slag vi tar om bord Tja, eg har i alle fall vore med på å bunkre ferskvatn, vi tok ca 50 tonn om gangen. Sitér dette innlegget Link to post
Murphy's law Svart 23.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2015 Kanskje du fekk vatn på Esso, Hamre..... Det er ikkje så langt fra Litle Bergen.... Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.