Gervasot Startet 24.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 24.Desember.2015 Hei folkens :) Kjøpte meg en ny Antares 680 lillejulaften som en gave til meg selv :) Mitt spørsmål er: Hvor gjør dere av puter/plater dere ikke bruker? Eneste løsningen jeg finner å slenge alt fremme, noe som ikke er spesielt vakkert. Er det noe dere har gjort for å gjøre innredningen mer praktisk/bedre? Lars Sitér dette innlegget Link to post
AndrissaExplorer Svart 26.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2015 Hei Lars! Grattis med båt! Jeg har tatt ut alt jeg ikke trenger og lagrer det på land. Det blir for lite plass ombord. Når det gjelder å gjøre inredningen mer praktisk vurderer jeg et litt mindre teakbord inne i hytta. mvh Knut med Antares 680 Sitér dette innlegget Link to post
masajo Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Gratulere med ny båt. Jeg har og tatt på land de overflødige putene. Kjøpte mindre bordplate til bordet. Hadde ikke behov for så stort bord. Sitér dette innlegget Link to post
masajo Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Gratulere med ny båt. Jeg har og tatt på land de overflødige putene. Kjøpte mindre bordplate til bordet. Hadde ikke behov for så stort bord. Sitér dette innlegget Link to post
Gervasot Svart 27.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Aha :) Ja det bordet er veldig stort, og med mindre man skal på overnatting eller legge ned kjærringa så trenger vel man ikke å bruke den plassen som seng heller ;) Hvilket bord kjøpte du Masajo? Sitér dette innlegget Link to post
masajo Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Hei Jeg kjøpte bordplate på Biltema. 250574 er varenr. Oljet det flere strøk med Ovatrol. Brukte feste fra originalbordet og samme søyle. Sitér dette innlegget Link to post
Teamsaga Svart 6.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2016 Hei. Gratis med båt. Jeg tok den store ekstra puta med hjem. De andre mindre ilegs putene og platene smatt jeg under dørken ved førerplass Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.