Tofta Startet 26.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 26.Desember.2015 Til våren starter vi å ordne i fjæra for å kunne ha båt. Jeg tenker vi skaffer oss en liten sjark eller noe slikt. I den forbindelse tenker jeg å lage plassen slik at jeg kan leie ut plass for én båt til. Allerede nå vet jeg at det blir - flytebrygge som tas opp om vinteren - naust med innlagt strøm og vann Dette er Nordnorge, så det blir ikke snakk om å ha båten på vannet om vinteren. Den skal derfor kunne settes på land om vinteren. Hva annet burde man ha for å gjøre det greit å ha båt? Det er en marina rett på andre siden av fjorden. Jeg antar det er mulighet å fylle drivstoff der. Jeg lurer selvfølgelig også på hva jeg kan ta i leie. Vi har allerede en kai. Jeg kunne tenkt meg å leid ut plass ved kaien i sommermånedene. Hvor kan det evt. markedsføres og hvor lite/mye kan jeg ta pr døgn? Jeg er ikke interessert i å ta blodpriser, men det må dekke utgifter til strøm og vann, samt en liten fortjeneste. Takknemlig for innspill! Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Leiepris avhenger av tilbud/etterspørsel, og jeg er ikke kjent der nord, så det beste er vel å høre med andre i området hvor mye de betaler ev. leier ut for. Ang fasiliteter så er vann og strøm bra :-) Kk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.