DaniStaut Startet 26.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 26.Desember.2015 Hei, hva propell er best å ha på min båt for å få mest mulig fart? Hva diameter, material, og vridning? Har en 210 til 230kg Shakespeare miniclubman, 12,6 fot. Motoren er en 2takt 1998 model 25hk mercury. Har ingen anelse om hva propell som står på nå. Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 26.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2015 Sett inn båt type i overskriften. Da får du de som vet noe om det til og se det. Ellers kommer den nok til og bli slettet. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
DaniStaut Svart 26.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2015 Hvordan får eg gjort det når eg ikke kan redigere? Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 26.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2015 Kontakt Winrace propellers i Froland. De kan alt som har med propeller å gjøre og kan antalgevis gi deg et svar. http://www.winracepropellers.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.