Andreas Isaksen Startet 26.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 26.Desember.2015 Noen har som vært borti at Yanmar 6LYA-STP (305 hk) er litt tungstartet når det blir 0 grader og nedover ? den starter somregel med en gang, men stopper igjen når jeg slår av startmotoren. Må da starte på nytt igjen for at den skal gå uten å stoppe, må en sjelden gang gjøre dette en gang til men det er ikke ofte. På sommeren eller når det er litt varmere ute er den veldig lett-starta. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Hvordan gløder du denne motoren ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Gudrun Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 (redigert) Iflg manualen vris startnøkkelen motsatt vei (i forhold til start)for å gløde. Men er ikke alle er levert med gløding iflg spec. Må kanskje og ha litt mer pådrag for å få den starte når det er kaldt? Redigert 27.Desember.2015 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Iflg manualen vris startnøkkelen motsatt vei (i forhold til start)for å gløde. Da kan man sikkert forlenge glødesekvensen ved å holde nøkkelen la oss si 10 sek lenger...(hvis den ikke er automatisk) Eg har automatisk og da bruker eg Gudruns forslag om ekstra pådrag Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Andreas Isaksen Svart 27.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Okey, etter som jeg kan se er ikke min utstyrt med gløding som enkelte av disse er. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.