Jump to content

skal ha ny kalesje,men hvilken farge?Risør 27

HansT

Recommended Posts

Guest Avmønstret#

Helt ærlig så tror jeg at jeg hadde valgt en klassisk farge på en klassisk båt som Risør 27. Evt. etter hvilken farge du har på skrogstripa..

Lyse farger er invitasjon til en evig kamp mot skit og svertesopp. Klassisk= tidløst og når alle om 2 år syns lyse kalesjer er upraktisk og ikke like pent så har du skjært klar og er fortsatt klassisk i stedet for utdatert ;-)

Helt enig med Pinkvin.

Litt avhengig av hvem farge du har på skrostripa ville jeg valgt mørkeblå, burgunder, grønn.

Ser bedre ut, og kler båten bedre etter min mening, men skjønner at man kanskje ønsker lys farge for å slippe inn litt lys.

Jeg har selv bestilt meg mørk blå kalesje, etter å ha hatt 2 stk beige/offwhite. Ett ork å holde reint.

Gjør som folk flest - BRUK VEST !

Guest Avmønstret#

Har selv lys kalesje. Lyst og fint inni, sant nok det, men ville heller hatt en mørkere farge og da kanskje kompensert med mer vindu.

Tok et biledsøk på Risør 27 og syns de som brukte samme farge som skrogstripa var fine. De som bryter med skrogstripa... så ikke bra ut uansett hvilken farge de hadde, syns jeg da... men spør du kona mi så er ikke dette noe jeg kan noe om ;-)

Helt ærlig så tror jeg at jeg hadde valgt en klassisk farge på en klassisk båt som Risør 27. Evt. etter hvilken farge du har på skrogstripa..

Lyse farger er invitasjon til en evig kamp mot skit og svertesopp. Klassisk= tidløst og når alle om 2 år syns lyse kalesjer er upraktisk og ikke like pent så har du skjært klar og er fortsatt klassisk i stedet for utdatert ;-)

finner vell ikke noe mer tidløst enn offwite eller lysgrå kalesje , men helt enig når det gjelder renhold så derfor har jeg bestilt meg ny svart kalesje . Har gitt opp å ha lys  kalesje

ELWARO 30 :thumbsup::thumbsup::thumbsup: bor på SØNDELED :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...