HansT Startet 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 27.Desember.2015 Hei. skal bestille meg ny kalesje,men klarer ikke å bestemme meg for farge. valget står på offwhite og light grey. Vet ikke hvilke av disse som hadde blitt finest på båten. Skal bestille fra Hansen protection,vis ikke noen andre vet om noen som har maler til denne båten og er billigere på pris. Har fått pris på 13500 ferdig levert fra Hansen p. Mvh HansT Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Helt ærlig så tror jeg at jeg hadde valgt en klassisk farge på en klassisk båt som Risør 27. Evt. etter hvilken farge du har på skrogstripa.. Lyse farger er invitasjon til en evig kamp mot skit og svertesopp. Klassisk= tidløst og når alle om 2 år syns lyse kalesjer er upraktisk og ikke like pent så har du skjært klar og er fortsatt klassisk i stedet for utdatert ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Jeg har mørk blå kalesje. Men måkene elsker den og skiter den ned. De liker visst mørke farger da det blir varmere i sola. Skal på med måkejager til sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Helt enig med Pinkvin. Litt avhengig av hvem farge du har på skrostripa ville jeg valgt mørkeblå, burgunder, grønn. Ser bedre ut, og kler båten bedre etter min mening, men skjønner at man kanskje ønsker lys farge for å slippe inn litt lys. Jeg har selv bestilt meg mørk blå kalesje, etter å ha hatt 2 stk beige/offwhite. Ett ork å holde reint. Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Guest Avmønstret# Svart 27.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2015 Har selv lys kalesje. Lyst og fint inni, sant nok det, men ville heller hatt en mørkere farge og da kanskje kompensert med mer vindu. Tok et biledsøk på Risør 27 og syns de som brukte samme farge som skrogstripa var fine. De som bryter med skrogstripa... så ikke bra ut uansett hvilken farge de hadde, syns jeg da... men spør du kona mi så er ikke dette noe jeg kan noe om ;-) Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 28.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2015 Helt ærlig så tror jeg at jeg hadde valgt en klassisk farge på en klassisk båt som Risør 27. Evt. etter hvilken farge du har på skrogstripa.. Lyse farger er invitasjon til en evig kamp mot skit og svertesopp. Klassisk= tidløst og når alle om 2 år syns lyse kalesjer er upraktisk og ikke like pent så har du skjært klar og er fortsatt klassisk i stedet for utdatert ;-) finner vell ikke noe mer tidløst enn offwite eller lysgrå kalesje , men helt enig når det gjelder renhold så derfor har jeg bestilt meg ny svart kalesje . Har gitt opp å ha lys kalesje Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
HansT Svart 28.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2015 Hei. takker for alle svar,mørk kalesje har jeg hatt tidligere og det skal jeg aldri ha igjen.hehe. Men fikk streng beskjed om å kjøpe lys grå kalesje når fruen fikk nyss i at jeg skulle kjøpe ny,så da blir det nok som hu sier.hehe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.