Frode Stiansen Svart 30.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2015 (redigert) Ikke maritimt, men denne passer fint i maskinrommet. Kan skrues fast til hvilken som helst kant i alle slags vinkler. Virker som den har grei kvalitet, og forenkler enkelte oppgaver i båten. Jeg har hvertfall savnet det å ha en skrustikke i maskinrommet. http://www.clasohlson.com/no/Stanley-bordskrustikke/40-7835 Redigert 30.Desember.2015 av Frode Stiansen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Byomsen Svart 2.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2016 Fikk en poleringsmaskin, forhåpentligvis blir poleringsarbeidet enklere med denne.. http://www.verktøy.no/polermaskin-slipemaskin-sp18va-1250w Sitér dette innlegget Link to post
pege Svart 2.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2016 Fikk disse i Julegave. Nesten gjennomleste. Nå kan jeg bygge vikingskip og Strandebarmer, i alle fall i teorien. Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 3.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2016 Fikk Bruce kopi anker og ankerbånd fra Biltema til jul. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 4.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2016 Fikk Bruce kopi anker og ankerbånd fra Biltema til jul. Ett lite tips : sett på litt kjetting mellom dem, ellers er det vanskelig å finne feste. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Ben Sin Svart 4.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2016 Jeg fikk et nytt parti med Isiteek. Så nå er det akterdekk/motorromsluke som får seg en ansiktsløftning. Snart ferdig produsert. Får ikke montert før sola varmer skikkelig. Har vurdert om jeg skal sette av tid til å lage en minitråd om dette prosjektet. Veldig morsomt produkt å jobbe med, og det blir fantastisk fint og naturtro. Godt å gå på er det også. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 4.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2016 Jeg og kjærringa har kjøpt ny gasskomfyr og vaskekum, så nå har jeg bygd nytt pentry i Skarpnesen. Gleder oss til nystekte rundstykker til sommeren De flotteste presangene er de man kjøper selv. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.