Alf erik Startet 30.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 30.Desember.2015 Trenger tips og idea hvordan enklest muligt få en seadoo spark opp på en badeplattform, uten vinsj. Sitér dette innlegget Link to post
yamarin5150 Svart 30.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2015 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=61138680 Sitér dette innlegget Link to post
fredrant Svart 31.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2015 Er også en forholdsvis ny sak som heter Jollift. Er konstruert for bruk uten vinsj. De reklamerer med at den passer bra for "lette vannscootere" Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 20.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 @Alf Erik : Fant du en god løsning for vannscooteren ? Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 20.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 Hei. Nei, har ikke hatt tid ennå. Bygger plattform til båten så tiden går med der. Har sett litt på det di selge me syns det ikke er verd 20 000 må finnes en billiger løysning. Har du noen ide? Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 20.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 Jeg har et håp om at jeg kan bruke TG2 davitene som står på båten. Kanskje montere en vinsj om det blir for tungt å dra den opp Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 20.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 Ok. Er det seadoo spark du har? Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 20.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 ja, den minste. Er det den du også har. Har ikke hentet den enda, så jeg ikke fått prøvd å få den opp på plattformen. Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 21.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2016 Kjøper til våren er planen, bler nokk den 90 hk for 2 personer tenke eg. Må bare finne på en enkel måte å få den opp på plattformen, bør vær så enkelt at en person greie det Sitér dette innlegget Link to post
nybhak Svart 6.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2016 Hei Har en Seadoo spark 3 seter bak på min båt. Jeg tar den rimelig enkelt opp og ned alene med utstyret som yanmarin 5150 henviser til. Viktig at plattformen har en viss dybde slik at en ikke plages når en skal vri vannscooteren 90 grader. HN Sitér dette innlegget Link to post
Hølje Svart 6.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2016 På min forrige båt Forbina 40, hadde TG-II daviter til en 170 kg rib. Gikk fint å dra den opp med 2 personer. Laga meg et vinsj arrangement med noen små taljer som eg brukte når eg var aleine. Så eg tipper det går greit med en Seadoo Sitér dette innlegget Link to post
SeilSJT Svart 7.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2016 Hva med denne? Selges av Vestfold Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 7.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2016 - Den var elegant... Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 7.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2016 Jeg håper i det lengste at jeg skal kunne bruke TG2 davitene som allerede er montert. Men er redd det blir for tung å dra opp 180 kg ++ (30 liter bensin) uten vinsj. Skal få testet dette i løpet av uken Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 7.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2016 Du får kjøpa deg sixpence og utstyra fruen med videokamera slik at me får sjå korleis det går.. Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 7.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2016 Er redd ølvommen vil tippe meg over kanten, så det kan hende det blir en hysterisk video i såfall :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.