Karisma 1 Startet 31.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 31.Desember.2015 Skal kjøpe ny rib. Lurer da på om noen her har erfaringer med motor på denne. Vurderer da om jeg skal kjøpe 50hk eller 60hk. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 1.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2016 (redigert) ref tråden om overmotorisering av rib. det er aldri gøy med for lite power. men følg med på vekta av motoren, slik at ikke denne overstiger vesentlig det som er tiltenkt. ja og pass på lommeboka... ? 60hk er sikkert bra! Redigert 1.Januar.2016 av chrisrik (see edit history) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Bårdp Svart 1.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2016 Kjøp det som fabrikanten av båten oppgir som max motor. Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 1.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2016 Jeg har en Grand 500 med Yamaha F70, og ser at du kan ha opp til 75 hk på din båt. Et poeng med F70 er at den er forholdsvis lett. Er godt fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Karisma 1 Svart 3.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2016 Tusen takk for svar! Da regner jeg med det blir 60 hk på hekken. Går for Honda vi. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.