logos Startet 25.Mai.2005 Del på Facebook Startet 25.Mai.2005 Er ute etter forhandler i Norge av Niro Petersen utstyr. Noen som kjenner til om det er noen? Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 (redigert) Nei, men SVB i Tyskland tar inn det du vil ha derfra og selger det til deg. Geir Redigert 25.Mai.2005 av GeirKS (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bh Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Hei Var i kontakt med Niro Petersen ifm noen deler til min båt for noen uker siden. Sendte en forespørsel på mail og fikk svar med pris etter ca en uke. I sitt svar skriver de at de ikke har noen forhandler i Norge, men at du kan handle direkte med Niro i Tyskland. Endte opp med noen andre komponenter, så jeg har ingen direkte erfaringer med å handle fra Tyskland. http://www.niro-petersen.de Mvh Bjørn Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Har god erfaring med Schwenkener i Hamburg. Topp service ! Sitér dette innlegget Link to post
Stavanger_Seil_AS Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 (redigert) Vi har vært Niro Petersen forhandler og har noen få av deres produkter på lager. Imidlertid klarte vi ikke få opp volum på produktene og kjøper nå tilsvarende produkter som vi importerte fra Niro Petersen andre steder. (de aller fleste synes Niro Petersen prisene blir vel drøye) Send meg gjerne en mail om hva du ønsker pris på så kan jeg sjekke om vi har noe å tilby. Atle Redigert 25.Mai.2005 av Stavanger_Seil_AS (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.