Jump to content

Edit History

dacapo

dacapo

Autofil skrev for 2 timer siden:

Ingen som har kommet med sensor for å avlese spenning som er kompatibel med Telldus?

Hei

Har kikket etter dette jeg også, men ikke funnet noen løsning. Må være noe som sender på 433MHz

Kanskje det finnes en "Pettersmart" her inne som kan mekke noe. av en dørsensor e.l.

Bør være noe som sender en push-melding ved strømbortfall

Krever jo da at du har nettverk og telldus på 12v, slik at det kan sende når strømmen er borte.

Redigert: Kanskje en skumringssensor kombinert med at en lampe på landstrøm… :rolleyes:

dacapo

dacapo

Autofil skrev for 1 time siden:

Ingen som har kommet med sensor for å avlese spenning som er kompatibel med Telldus?

Hei

Har kikket etter dette jeg også, men ikke funnet noen løsning. Må være noe som sender på 433MHz

Kanskje det finnes en "Pettersmart" her inne som kan mekke noe. av en dørsensor e.l.

Bør være noe som sender en push-melding ved strømbortfall

Krever jo da at du har nettverk og telldus på 12v, slik at det kan sende når strømmen er borte.

dacapo

dacapo

Autofil skrev for 1 time siden:

Hei

• Create New...