Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Steini skrev 43 minutter siden:

Eg fekk alt telldus utstyret på plass, og tok det med til Gran Canaria. Inkludert ein ny router fra telenor som eg kunne plugga rj45 plugg i.

Men........

Når eg skulle til å koble dette opp, så viste det seg at den store telenor routeren brukte større sim kort en den little trådløse. Dette hadde eg ikkje tenkt på, så eg hadde ikkje med sim kort adapter...

Så, eg får vel venta til nermare nyttår før eg skal ner igjen. Denne gang MED sim kort adapter.

Kanskje like greit å bestille nytt sim kort? Det kan bli feil også på simkort, så er det en stund siden du sist skiftet så kan det være greit å gjøre det nå. 

Kjellg

Kjellg

Steini skrev 42 minutter siden:

Eg fekk alt telldus utstyret på plass, og tok det med til Gran Canaria. Inkludert ein ny router fra telenor som eg kunne plugga rj45 plugg i.

Men........

Når eg skulle til å koble dette opp, så viste det seg at den store telenor routeren brukte større sim kort en den little trådløse. Dette hadde eg ikkje tenkt på, så eg hadde ikkje med sim kort adapter...

Så, eg får vel venta til nermare nyttår før eg skal ner igjen. Denne gang MED sim kort adapter.

Kanskje like greit å bestille nytt sim kort? Det kan bli feil også på simkort så er det en stund siden du sist skiftet så kan det være greit å gjøre det nå. 

• Create New...