cantina Startet 2.Januar.2016 Link til dette innlegget Startet 2.Januar.2016 Noen som vet dimensjon på spennstift i kobling propellaksel Princess 40. Det er 2 stk en som går inn i den andre, tror det må være 13mm eller 1/2" den ytterste og 8mm eller 5/16" den inni. Aksel dia er 1 3/4" Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 3.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2016 Tror att det är 5/16" och ½", men jag kan mäta nästa gång jag kommer till båten för jag har dom utslagna. Sitér dette innlegget Link to post
cantina Svart 3.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2016 Det hadde vært topp Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 5.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2016 Har varit i båten idag och mätt axelhål och rörstift. Axelhålen är ju lättast att mäta och dom var 12,7 mm. Spännstiften är ju lite mer oprecisa, men såvitt jag kunde mäta så verkar 5/16" och ½" vara troligt. Längden var 70 mm. Sitér dette innlegget Link to post
cantina Svart 5.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2016 Takker så mye Ebonita Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.