Hpdam Startet 2.Januar.2016 Del på Facebook Startet 2.Januar.2016 Noen som tilfeldigvis hvor på dieseltanken i en Tresfjord Ultra giveren er plassert? Instrumentet hopper og spretter fra tom til full tank så noe er galt. Tanken sitter slik til at jeg ikke har særlig tilsyn men kommer til på topp av tank hvor påfyllingsslange går inn, men her er det ingen giver. Skulle noen også ha forslag til hvorfor instrument plutselig har sluttet å fungere mottas også dette med takk Sitér dette innlegget Link to post
univa as Svart 2.Januar.2016 Del på Facebook Svart 2.Januar.2016 http://shop.univa.no/products/-tankmler-til-drikkevann-og-drivstoff-sensor- bare mål dybden i tanken så kjøper du en av disse.. bruker du rabattkode: romjul15 så får du 15% rabatt og ut helga. Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 2.Januar.2016 Del på Facebook Svart 2.Januar.2016 Står tanken din i BB side? Det gjorde det på min og da åpnet jeg luka i bb side og der var det ei lita luke som kunne skrues opp for og komme til giveren. Sitér dette innlegget Link to post
Hpdam Svart 2.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2016 Tanken står sentrert midt i båten. Har en luke i gulvet hvor jeg ser ned på tank og påfyllingsrør Ellers ligger tanken inntil motorrom med svært liten klatring på alle sider og jeg ser rett og slett ingen føler veldig rart at det ikke er en fornuftig tilkomsten til føler slik at man kan feilskjær / skifte dersom noe skjer slik som nå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.