ut mot havet Startet 7.Januar.2016 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2016 Skal bygge om fra saltvannkjøling til ferskvannkjøling på min 10hk Sabb. I følge deleliste skal det vere like pumper på 10hk (G) og 18hk (2H). Fekk kjøpt ei brukt dobbelpumpe frå ein 18hk men for meg ser ikkje den ut til å passe. Ser ut som mebranhuset er større på dobbelpumpa enn på den eg har. Kva er det eg ikkje skjønner her? må eg foreta noko form for ombygging? Veit det er folk på forumet som er eksperter på Sabb så håper på hjelp. Kan nokon på ein lettfatteleg måte forklare kva som er feil, eller eg ikkje skjønner? Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 8.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2016 Jeg hadde en 2G med ferskvannskjøling. På den sto det to identiske membranpumper, en på hver side av motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 9.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2016 Eg skrudde ein gang - for 30+ år siden - på ein Sabb 2G. Kom aldri so langt som å få den i båt, men den motoren blei utstyrt med ei dobbel pumpe på babord side, den hadde to membraner utenpå kvarandre, der innerste membranen var adskillig større enn den ytterste. Desse pumpene var tenkt til å sirkulera ferskvatn, og til sjøvatn kjølevatn. På styrbord side kom der ei kombinert pumpe, med ein membran som var tenkt til lensepumpe og var påmontert ei brennoljepumpe. Alt dette gjekk rett på, alle mål og skruer passa. Magne Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 9.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2016 Motoren min er saltvannkjølt og har ei pumpe med enkel membran på venstre side sett bakfra, motorer som er ferskvannkjølte har ei dobbelpumpe, reknar med at det er to membraner på den. Slik eg kan forstå det så skal ei dobbelpumpe vere samme på 10 og 18 hk motor. Problemet mitt er at pumpa eg har fått som er frå ein ein 18 hk ikkje passer, eller at det er noko eg ikkje forstår, kanskje den må ombyggast på nokon måte. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 9.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2016 Motoren min er saltvannkjølt og har ei pumpe med enkel membran på venstre side sett bakfra, motorer som er ferskvannkjølte har ei dobbelpumpe, reknar med at det er to membraner på den. Slik eg kan forstå det så skal ei dobbelpumpe vere samme på 10 og 18 hk motor. Problemet mitt er at pumpa eg har fått som er frå ein ein 18 hk ikkje passer, eller at det er noko eg ikkje forstår, kanskje den må ombyggast på nokon måte. At ei pumpe til Sabb G og ei til 2H er like, har eg ingen vanskeligheter med å tru. At ei dobbelpumpe har adskillig større vidde enn ei enkel, det har eg sett. So hvis eg husker heilt feil, so må pumpa demonterast for å setja på motoren, at der er skruehol på baksida av den innerste membranen, til å festa pumpehuset til motoren. So vidt eg husker so var der ogso ei stang som blir skrudd inn i eksenteren, som membranen er festa til. Om gjengene passer her, kan vera eit spørsmål, for Sabb gjekk på eit tidspunkt (ca 1970?) over frå tommegjenger til metriske gjenger, so hvis den G-motoren er eldre enn overgangen er der eit problem. Men denne bunnplata til pumpa må på plass, so memberan, so mellomhuset og neste membran, før lokket kjem på. Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 9.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2016 Takk Dinamo , eg forstår at eg må studere dette nermare. Først må eg demontere pumpa som er på motoren så ser eg kanskje betre kva som skal gjerast. Det kan tenkast at dette går bra, må vente til det vert litt mildere i lufta, orkar ikkje å ligge å skru i denne kulda. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.