jepp. Startet 8.Januar.2016 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2016 Hei. Noen som har noen tips på hvor jeg kjøper billig oljefelter , diesel filter ,osv til yanmar motor i USA ?takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 8.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2016 Utfordringen er at Yanmar ikke tillater sine forhandlere i USA og sende utenlands. Du får ikke kjøpt originale Yanmar deler hos autoriserte Yanmar forhandlere fra USA. I tillegg så er ikke dollarkursen gunstig heller for oss om dagen..... Når det er sagt så finnes det et gråmarked på bla Ebay. De fleste delene er med samme pris som her hjemme, men unntaksvis kan du finne rimeligere deler. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Whiskey Svart 8.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2016 (redigert) har ikke handlet yanmar deler slik, men har handlet mye Evinrude deler fra boats.net via jetcarrier.no .. har funnet marinedieseldirect.com for yanmar, blir nok litt derfra til våren. Noen med erfaring? Ellers har jeg 6lp-dte som er basert på en Toyotamotor, mye rimeligere med Toyota deler. Redigert 8.Januar.2016 av Whiskey (see edit history) Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
sailorboy Svart 8.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2016 Har handlet yanmar deler fra http://shop.toadmarinesupply.com/marine_diesel_direct/Yanmar/ via min jetcarrier adresse. Har alltid fått delene i posten uten noen problemer. SailorBoy Sitér dette innlegget Link to post
JBA Svart 8.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2016 Billige Yanmardeler? There is no such thing.. Det går greit å handle i USA via feks Jetcarrier, men prisene er rett&slett grisete over there også. Har knøvlet en 6LY2 og har fortsatt smerter både i lommaboka og visakortet. Sitér dette innlegget Link to post
jepp. Svart 9.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2016 Takk for svar. Jeg skal til USA så jeg kan få det sendt til der hvor jeg er. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.