SJHE Startet 9.Januar.2016 Link til dette innlegget Startet 9.Januar.2016 Er det noen som tilfeldigvis vet hva som skjedde med livbåten G J Kastor RS97?Takk Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 9.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2016 Det var vel den som supplerte Bergen Kreds, stasjonert i Bakkasund. Om jeg ikke husker feil, ble den forflyttet til Mjøsa etter tjenesten i Hordaland. Om den er der enda, vet jeg ikke, men det begynner jo å bli mange år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Vilma Benita Svart 12.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2016 Den tjenestegjorde på Mjøsa ja, men har siden blitt byttet ut. For tiden er det Mjøsvekteren som tjenestegjør på Mjøsa. På RS sine nettsider står den bare som solgt, jeg klarte ikke å finne ut hvor den ble av. Men du kan jo kontakte RS og spørre. Sitér dette innlegget Mvh,SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder) Link to post
SJHE Svart 13.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2016 Takk for detaljene. Jeg fant denne anelse, men har ikke vært i stand til å finne ut noe mer... Jeg er basert i Storbritannia som ofte gjør oversettelses vanskelig å følge! Sitér dette innlegget Link to post
SJHE Svart 13.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2016 https://www.flickr.com/photos/redningsselskapet/7548111060/in/photolist-62KqJZ-5xRpU4-cv13vE-cv13rS-cUyy3U-cmAT5w-cmATaC-cmARPo-cmATfd-cmART7-cmARWj-cyBhPL-cyCPAj-cyCPHU-cyCPDQ-cyCMwE-ouk32V-ct6s8L-ct6shW-ct6s33-ct6s5Q-ct6sfh-ct6scN-ouC5wm-rq13xC-quSmfT-ra5adA-ra67aS/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.